Κυριακή 5 Αυγούστου 2007

Νεορωμιογιουσούφ Sapiens

Απο γνωστό περιοδίκο πληροφορικής.

"Μπορούμε να κατηγορήσουμε για πολλά πράγματα την παγκοσμιοποίηση αλλα.. ακόμα και οι Γενοβίτες πρέπει να παραδεχτούν οτι σήμερα έχουν μείνει ελάχιστοι κάτοικοι του πλανήτη που να θεωρούν οτι πρέπει να υπάρχουν δούλοι. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο το συνολικό ηθικό στερέωμα του πλανήτη έκανε έκανε μια εντυπωσιακή πρόοδο."
-Λάκων: Γενοβίτης δεν είμαι αλλά ευχαριστώ την παγκοσμιοποίηση που με δίδαξε πως δεν πρέπει να υπάρχουν δούλοι. Η κατάργηση της δουλείας οφείλεται στην παγκοσμιοποίηση...όπως και η πρόδος της ηθικής μας. Και εις ανώτερα.
"Ο λόγος που δεν θα πέσει άλλη ατομική βόμβα στο Ναγκασάκι είναι οι πωλήσεις της Honda στις ΗΠΑ.Το εμπόριο ενώνει"
-Λάκων: Φυσικά ενώνει. Ενώθηκαν όλοι μαζί και έριξαν βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου στο Ιράκ και όχι μόνο.Ας πουλήσουμε τα πάντα γιατι μπορεί να μας πέσει καμία ατομική βόμβα.
"Θα είχατε τα κότσια να διαβάσετε αυτό που τόσο εύκολα γράψατε σε ένα φόρουμ μπροστά σε μια οικογένεια τούρκων σε ένα ορεινό χωριό; Σκεφτείτε εγωιστικά το συμφέρον σας και αυτό των παιδιών σας.....βρείτε το σημείο αντεπίθεσης εμπορικής φιλίας.
-Λάκων: Σε ορεινό χωριό όχι γιατί στα ορεινά υπάρχουν και βαρβάτοι. Ποτέ δεν ξέρεις...
Στα πεδινά όμως σίγουρα.
Φίλε μου θα το διάβαζα μπροστά και σε τούρκους και σε έλληνες και σε ταλιμπάν.
Γιατί δεν είμαι γιουσουφάκι και έμαθα να ντρέπομαι και όχι να φοβάμαι. Και το συμφέρον των παιδίων μου είναι να έχουν παιδεία,κρίση και ελευθερία έκφρασης.
Αν δίσταζα θα ήμουν άχθος αρούρις.
Πάντως θέτεις σωστά πρότυπα για τη φιλία. Το εμπόριο...
Και εις ανώτερα(δις)

"Ο Πόντιος παππούς-με όσα είχε τραβήξει-θα συμφωνούσε μαζί μου."

-Λάκων: O δικός μου, ο μανιάτης θα μου έλεγε καλύτερα πεινασμένος και ελεύθερος παρά δεμένος και χορτάτος.
Θα μου έλεγε επίσης πως φιλία σημαίνει να αγαπάς κάποιον χωρίς να περιμένεις υλικά ανταλλάγματα.
Και κυρίως θα μου έλεγε να μην ξανασχοληθείς με οτιδήποτε διαπιστώσεις πως καλλιεργεί τη δουλοπρέπεια.


ΥΓ: Προοδευτικές απόψεις έχει και ο Ν. Δήμου ή ο Μ. Ανδρουλάκης. Αλλά με σοβαρά επιχειρήματα και απολαυστική γραφή.
Έστω και αν σε κάποια σημεία ο γράφων διαφωνεί μαζί τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: