Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Η μέση ελληνίδα και το τρόλευ


Με αυτό το πλευρό να κοιμάστε.

Τις προάλλες συζητούσα με κάποια γνωστή μου η οποία βρίσκεται στη Ν. Υόρκη.
Μου έλεγε πως έχει αλλάξει και προσπαθεί να ξεπεράσει τα Οθωμανικά κατάλοιπα που έχει ως ελληνίδα!! Ανάλογα πράγματα μου έλεγε και γνωστή μου Σουηδέζα η οποία μου ανέφερε πως οι Ελληνίδες έχουν παράλογες απαιτήσεις χωρίς να το αξίζουν ενώ προωθούν τον εαυτό τους ως εμπόρευμα προς πώληση.
Υπερβολές; Ή μήπως όχι;
Ακόμα και μια δεκάλεπτη βόλτα με τα μέσα μεταφοράς είναι αρκετή για να σχηματίσει κανείς το προφίλ της μέση Ελληνίδας.
Σενάριο πρώτο. Κάθεσαι στο τρόλευ και η δίπλα θέση είναι άδεια.
Στάση...
Η πόρτα ανοίγει. Αμέσως θα πάρεις και την πρώτη γεύση...
Η μέση Ελληνίδα εισέρχεται. Ξυνισμένα μούτρα, ύφος χιλίων καρδιναλίων και αμάν, αμάν. (βλέπε μέση Ανατολή τστ,τστ)
Ποτέ μα ποτέ δεν θα καθίσει σε κενή θέση οπου υπάρχει άντρας. Θα πάει να καθίσει σε θέση όπου δίπλα κάθεται γυναίκα...
"Μην μας πουν και εύκολες και μην του περάσει απο το μυαλό οτι τον γούσταρα και έκατσα δίπλα του..."
Όλα αυτά ακόμα και αν είναι 1.50 ύψος με τα χέρια στην ανάταση και η περιφέρεια του σώματος της μεγαλύτερη απο την περιφέρεια Πελ/νήσου.
Σενάριο δεύτερο. Στάση και πάλι. Πλέον τα πράγματα είναι δύσκολα για τη μέση Ελληνίδα...
Η μοναδική κενή θέση στο τρόλευ είναι αυτή στην οποία κάθεσαι εσύ. Το παιχνίδι τώρα αλλάζει...
Θα κοιτάξει επιδεικτικά όλο το τρόλευ. Κάποια στιγμή παίρνει το ύφος του "Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω αλλιώς" και τελικά κάθεται δίπλα σου.
Φωνάζει δηλαδή: "Ξέρεις εγώ δεν ήθελα να καθίσω δίπλα σου αλλά αναγκάστηκα. Δεν κάθισα δίπλα σου επειδή μου αρέσεις..."
Όλα αυτά βεβαίως έχουν δύο εξηγήσεις. Η πρώτη έχει να κάνει με τη νοοτροπία τους και τον τρόπο που μεγάλωσαν και η δεύτερη με την έλλειψη-στέρηση που έχουν αφού με το χαρακτήρα (αλλά και την εμφάνιση) που διαθέτουν "ουδείς θέλει να βάλει τα μαλλιά του με τα βάτα".
Για αυτό ακόμα και Ουκρανές, Ρωσίδες, Αλβανίδες κτλ έχουν κλέψει μέσα απο τα χέρια τους σχεδόν όλους τους άντρες. Φαντάζομαι τι θα συνέβαινε αν αντί για αυτές του πρώην Ανατολικού μπλοκ, στη θέση τους είχαμε Σουηδέζες, Φινλανδές, Γερμανίδες κτλ.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που σε όλα τα μέρη στα οποία έχουμε τέτοιο τουρισμό η συντριπτική πλειοψηφία των αντρών έχουν παντρευτεί βορειοευρωπαίες και οι Ελληνίδες έχουν αναγκαστεί... να μεταναστεύσουν αλλού.
Και όχι άδικα αφού και εμφανισιακά και το κυριότερο ως χαρακτήρες μειονεκτούν.

ΥΓ:Όλα αυτά δεν ισχύουν για τις ελληνίδες του εξωτερικού.

Η μέση βασίλισσα-μοντέλο Ελληνίδα

28 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Vrakas Kostas είπε...

Εισαι..φαλλοκρατης! χαχαχ!
Μου εκοψες την ορεξη φιλε μου Λακωνα!
Χορτασα τις Βορειοευρωπαιες,και ημουν ετοιμος να κατεβω το καλοκαιρακι κατω για...διακ/αμακι!!!
Αλλα αμα ειναι ετσι οπως τα περιγραφεις...

Να εισαι καλα,και προπαντος,να ..περνας καλα!

Λακων είπε...

Χα,χα Καλώς τον Κώστα. Το έχω δηλώσει οτι σε ζηλεύω. Ζεις μέσα στις Βορειοευρωπαίες και επειδή τις βαριέσαι περνάς και απο την Ελλάδα να αλλάξεις τον αέρα σου.
Αυτά είναι...

prozak είπε...

γκουχου γκούχου..

καλημέρα :-)

καταρχάς να διευκρινήσω ότι απέχω από το πρότυπο της μέσης ελληνίδας κατά τουλάχιστον 20 πόντους προς τα πάνω και 10 κιλά προς τα κάτω..

άρα δεν απαντάω ως θιγμένη γυναίκα, αλλά ως θιγμένη ελληνίδα..!!

θεωρώ ότι η μέση ελληνίδα είναι πολύ πιο όμορφη από τη μέση ευρωπαία, αλλά οι άντρες κάνετε ένα μικρό λαθάκι...

βλέπετε τα ουκρανά και τα μολδαβά που δουλεύουν στα κWλάδικα, και που ως μοναδική απασχόληση έχουν την περιποίηση του εαυτού τους, και τις συγκρίνετε με τις γυναίκες σας...!!

εμ ,δεν γίνεται κύριοί μου να θέλετε και τη πίττα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο...!!!

KonstantinosVL είπε...

Καλημερα prozak! Ναι οι ελληνιδες ειναι απο τις πιο ομορφες γυναικες στην ευρωπη, για μενα οι ομορφοτερες τουλαχιστον απο ολες οσες εχω δει οπου εχω παει, ακομα και απο τις σλοβακες (που ειχα παθει μεγαλη πλακα εκει). Εκτος ισως απο τις περσιδες που εχω δει μεχρι στιγμης, στην αγγλια, και εχουν τα ομορφοτερα χαρακτηριστικα προσωπου, για μενα παλι.

Αλλα αντικειμενικα ο αερας που εχουν οι ελληνιδες, ο ψευτοαερας μαλλον, δεν βρισκεται ουτε στις posh bimbo 19χρονες αγγλιδες - τυφλα να χουν τα ψωνια στο κολωνακι ενα πραγμα. Οσων αφορα στις πρωην ανατολικου μπλοκ και στις κυπριες (ειδικα στις κυπριες) ομως, θα δεις μια πιο ηρεμη αντιμετωπιση προς εμας, ισως διοτι ακομα και αν και αυτες διαβαζουν κοσμοπολιταν (και τα λοιπα κουτα lifestyle) μαλλον εχουν πιο ψηλα στην ιεραρχια το να παντρευτουν και να κανουν οικογενεια, παρα το τουπε.

Η καταχωρηση του Λακωνα θιγει ενα δυστυχως πραγματικο θεμα, απλα δες ποσες γυναικες θα πας να δεις ενα βραδυ σε ενα μπαρ, χαρακτηρισμος που εχω ακουσει απο ατομα της γενιας σου και σιγουρα οχι της δικης μου, "προβατα" δυο μαζι δηλαδη, που ειναι φανερο οτι πανε σε ενα μπαρ και ψαχνονται. Οχι μονο αυτο, αλλα βαλε εναν ομορφο αντρα (εστω οτι ειμαι χαλια) να ρωτησει εξω απο ενα μαγαζι σαββατοβραδο, δεκα στην τυχη τι ωρα ειναι. Το πιο πιθανο ειναι να τον αγνοησουν πληρως! Εδω στη Θεσσαλονικη που υποτιθεται οτι οι γυναικες ηταν καποτε πιο φιλικες απο οτι στην Αθηνα και ειχα παει να δω φιλο μου φανταρο, εμπαινε στις 12 το βραδυ, και εγω περπατουσα σε ενα δρομο και δεν ηξερα να βγω στην Τσιμισκη, να βρω ξενοδοχειο για να κοιμηθω. Δυο προσπαθησα να ρωτησω πως να παω στην Τσιμισκη, σχετικα ηρεμες απλα ντυμενες κοπελες και ουτε καν γυρισαν να με κοιταξουν, δεν ξαναπροσπαθησα γιατι με την κουραση που ειχα η τριτη θα τρωγε καντηλια!

Στο μονο που διαφωνω λιγο ειναι οι βορειοευρωπαιες ... με εξαιρεση γερμανια, ολλανδια και ισως αυστρια, για τις υπολοιπες δεν εχω καμμια μα καμμια εκτιμηση. Εκτος και αν στις βορειοευρωπαιες μπαινουν γαλλιδες και ιταλιδες, αλλα αυτες ειναι απο "χωρες κρασιου" - γενικα χωρες που βλεπουν στην μεσογειο. Χωρες βοτκας και μπυρας, μακρια μου!

Βεβαια ολα τα παραπανω ειναι μικρες εμπειριες μου, που εχω χρησιμοποιησει για να φτιαξω συμπερασματα, ισως λανθασμενα.

dyosmaraki είπε...

Θα μου επιτρέψεις να μη συμφωνήσω με τη θέση σου και θα προσπαθήσω να εξηγήσω το γιατί μέσα από μικρή (δηλαδή όχι και τόσο μικρή) ιστορική αναδρομή...

Η τύχη μου επιφύλαξε για ένα φεγγάρι να ζήσω στο νησί της Ρόδου.

Εκεί έμαθα πως οι άντρες στη δεκατεία του 60-70 είχαν συστήσει σύλλογο (αν θυμάμαι καλά τον ονόμαζαν "τα καμάκια"). Τη δεκαετία του 60, όταν άρχισε ο μαζικός τουρισμός, το νησί κατακλύστηκε από δίμετρες Βορειοευρωπαίες ξανθιές καλλονές οι οποίες κατέβαιναν όχι για να δουν τις ομορφιές του νησιού αλλά για γκουχ γκουχ με τους μαυριδερούς αλλά και αρρενωπούς (τότε)Ροδίτες.

Σε μια άκρως συντηρητική κοινωνία της δεκαετίας του 60 τότε που εάν "έριχνες" μια γυναίκα συνήθως έπρεπε να την παντρευτείς έδωσε μεγάλη χαρά στους "πεινασμένους" Ελληνες η επιδρομή δίμετρων ξανθιών καλλονών αποτέλεσε θείο δώρο. Οι δίμετρες καλλονές ήταν πρόθυμες να παραδοθούν στους πεινασμένους οι οποίοι λόγω της αναγκαστικής εγκράτειας/πείνας που επικρατούσε στις τοπικές κοινωνίες ήταν αρκετά ενεργοί το καλοκαίρι. Από τη πλευρά τους οι δίμετρες καλλονές θεωρούνταν "εύκολες" και η συντροφιά δεν απαιτούσε κανενός είδους αρραβώνα (δέσμευση δηλαδή).

Να υπενθυμίσω πως κατά τις δεκαετίες 60-70 το σλόγκαν για τον τουρισμό στην Ελλάδα ήταν τα
3 S = Sun, Sea, Sex.

Επομένως μιλάμε για την εποχή που οι άντρες προωθούσαν τον εαυτό τους ως εμπόρευμα....
"είμαι σέξυ και σε όποιαν αρέσει"....
Οι δε ντόπιες νεαρές γυναίκες έμεναν να παρακολουθούν με αμηχανία αφού είχαν γαλουχηθεί με την αρχή πως αν δεν μπει κουλούρα...κοκο δεν έχει...

Πάμε τώρα στις μέρες μας ...

Η εισβολή των γυναικών από τα Βαλκάνια βρήκε τους Ελληνες χορτασμένους μεν σεξουαλικά αλλά με τις Ελληνίδες να "τσινάνε" όσον αφορά την υποταγή και τον εγκλεισμό στο σπίτι. Οι εποχές έχουν εν τω μεταξύ αλλάξει, Οι ελληνίδες είναι πιο μορφωμένες από τις μαμάδες τους, βρίσκουν ευκολότερες εργασίες σε γραφεία κλπ και αποστρέφονται τη σκληρή εργασία που απαιτεί το χωράφι. Αποκτούν επομένως την οικονομική τους ανεξαρτησία με αποτέλεσμα να μην κάνουν πια τόσες πολλές υποχωρήσεις όπως στο παρελθόν.

Αντίθετα οι γυναίκες από τα Βαλκάνια στερημένες οικονομικά και φυσικά με έντονο το πρόβλημα της άδειας παραμονής είναι έτοιμες να κάνουν τα πάντα για αυτά τα δύο.

Ετσι λοιπόν οι Βαλκάνιες γυναίκες διατεθειμένες για λογής-λογής υποχωρήσεις προκειμένου μέσω της κουλούρας να αποκτήσουν την περιπόθητη άδεια παραμονής αρχίζουν να κυνηγούν τους ντόπιους άντρες με κύριο στόχο να νομιμοποιηθούν στην Ελλάδα και να "τακτοποιηθούν" οικονομικά. Μάλιστα οι περισσότερες από αυτές μεγαλωμένες σε αγροτικές οικογένεις δεν είχαν καμία αντίρρηση να συνεισφέρουν στις αγροτικές εργασίες αφού ήταν γεροδεμένες και μαθημένες από παιδιά σε αυτές τις εργασίες.

Θεωρώ λοιπόν πως ίσως έτσι εξηγείται καλύτερα το γιατί θεωρείται πως οι ξένες έκλεψαν τους άντρες. Δεν πιστεύω πως έχει να κάνει με τον χαρακτήρα των Ελληνίδων αφού κάθε γυναίκα έχει το δικό της χαρακτήρα ανεξαρτήτως εθνικότητας.

Εκεί που ίσως κανείς μπορεί να διακρίνει κοινά χαρακτηριστικά είναι στα "θέλω" των Ελλήνων αντρών τα οποία δεν έχουν αλλάξει πολύ έστω και να έχουν περάσει τόσα χρόνια από την Οθωμανική κατοχή. Η έννοια του χαρεμιού "είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω", "εγώ στο καφενείο και η γυναίκα στο μαγειρείο" και άλλα πολλά δεν φαίνεται να έχουν αλλάξει παρά μοναχά σε όσους άντρες έζησαν μοναχοί τους (δίχως τη μαμά) στο εξωτερικό.

Αλλωστε πιστεύω πως στις μέρες μας ακόμη και η χειρότερη εμφανισιακά γυναίκα εάν στα αλήθεια το επιθυμεί δεν υπάρχει περίπτωση να μην "ρίξει" κάποιον αρσενικό.

Είναι άλλο πράγμα λοιπόν να είσαι στα αλήθεια στερημένη και άλλο πράγμα να παριστάνεις το θήραμα για να δεις ποιός είναι ο ικανός κυνηγός...

Καλή εβδομάδα εύχομαι

dyosmaraki είπε...

Αααα! Ξέχασα!

Οταν μπαίνω στο τρόλλευ εάν νυστάζω δεν επιλέγω θέση...Εάν είμαι στις καλές μου φροντίζω να κάθομαι πάντα δίπλα σε κανέναν ομορφονιό. Μόνο που οι ομορφονιοί στις μέρες μας είναι καλωδιωμένοι με τα iPod τους και βρίσκονται στην κοσμάρα τους....λολ

KitsosMitsos είπε...

Η μέση ελεεινίδα είπατε;

Λακων είπε...

@prozak Αγαπητή prozak εσύ υπερέχει και γεννετικά λόγω καταγωγής!!
Για να σοβαρευτούμε όμως τώρα...
Οι Ουκρανές και οι Μολδαβές δεν μου πολυαρέσουν σε σχέση με τις Ολλανδέζες ή τις Γερμανίδες.
Νομίζω όμως πως στην κατασκευή του σώματος υπερέχουν κατα πολύ.
Δεν μου αρέσει όμως κυρίως η νοοτροπία τους όπως δεν μου αρέσει και η νοοτροπία των Ελληνίδων.
Τέλος πάντων γούστα είναι αυτά άσε που είμαι και λίγο πειραχτήρι...

Λακων είπε...

@Κων/νος Είχα την εντύπωση αλλά υπάρχει και αυτή η φήμη πως οι Σαλονικιές είναι πιο προσιτές.
Σίγουρα πάντως είναι πιο περιποιημένες απο τις Αθηναίες.
Πάντως την εποχή που σπούδαζα στην Κρήτη πέρνούσα μεγάλο μέρος των διακοπών μου στη Χερσόνησο και τα Μάλια. Είχα δει τόσο όμορφες γυναίκες αλλά και τόσο απλές-προσιτές ωστε 2 μήνες μετά τις διακοπές όλες οι Ελληνίδες μου φαίνονταν άσχημες.
Με εξαίρεση τις Αγγλίδες που ήταν να μην πω τι, οι λοιπές Ευρωπαίες μου είχαν φανεί και εξαιρετικοί χαρακτήρες. Δεν υπήρχε περίπτωση να τις κεράσεις, ενώ όταν τους άρεσες το έδειχναν και χόρευαν συνήθως επίμονα δίπλα σου.
Το πρόβλημα ήταν μέχρι να το συνηθίσουμε. Δεν το πιστεύαμε πως μια δίμετρη ξανθιά με πράσινα μάτια θα ερχόταν πρώτη.
Και σε καμία περίπτωση δεν ήταν "εύκολες" όπως λέει ο Εθνικός μύθος...
(Και οι Περσίδες πάντως...συμφωνούμε)

Λακων είπε...

@dyosmaraki Για την τότε εποχή έχεις δίκιο. Για τις νεαρές Ελληνίδες όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.
(Όχι οτι εσύ είσαι μεγάλη. Νέο κορίτσι είσαι. Για τις άλλες νεαρές λέω :P )
Η Ελληνίδα κάτω τον 35 όπως και να είναι εμφανισιακά, οικονομικά,μορφωτικά, κοινωνικά κτλ νομίζει πως θα πάρει τον πλούσιο Superman.
Δεκάδες είναι οι περιπτώσεις γυναικών που ξέρω οι οποίες ήταν αμόρφωτες, άεργες, μέτριες εμφανισιακά και απέρριψαν άντρες οι οποίοι μάλλον ήταν κορόιδα που τις προσέγγισαν. Και μιλάμε για άσχημη απόρριψη με ειρωνείες.
Τελικά οι άντρες αυτοί κατέληξαν να παντρευτούν πλούσιες γυναίκες
και αυτές έμειναν ανύπαντρες.
Απο την άλλη βλέπω πολλά ζευγάρια όπου οι γυναίκες και δεν εργάζονται και δεν μαγειρεύουν και κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού ο άντρας...
Σε αυτό βέβαια φταίμε και οι άντρες οι οποίοι πέφτουμε με τα μούτρα αλλά τέλος πάντων.
Προσωπικά τις Βαλκάνιες δεν τις πάω αλλά δεν έχω και πολύ ψηλότερα στην εκτίμηση μου τις Ελληνίδες...
Ειδικά όταν ακούω ατάκες του τύπου "Δεν θέλω να κάνω παιδιά να μην χαλάσει το σώμα μου!!"
Άσε που το σώμα τις συγκεκριμένης που μου το είχε πει ήταν για τον Καιάδα...
Νομίζω πως πλέον κανείς άντρας δεν έχει τη νοοτροπία του Ανατολίτη. Μόνο ξύλο δεν τρώνε μερικοί. (άσε που μπορεί και να τρώνε)
Τώρα άλλο και αυτό με το IPOD-κινητό στο οποίο συμφωνούμε. Μου έχει τύχει να ταξιδεύω για ώρες δίπλα σε "πιτσιρικαρία" και ξαφνικά να μου πιάσουν την κουβέντα όταν είδαν το κινητό μου!!!

Λακων είπε...

@κιτσοσμιτσος Ελεεινίδες; Ωχ,ωχ. Του club Μίσους είσαι και εσύ χα,χα!!
Αφού ταξιδεύεις συνέχεια σε βλέπω να μας έρχεσαι με τίποτα εισαγόμενο!!

akrat είπε...

χεχε
βρε μου αρέσει που πιάνεις αυτά που κανείς δεν αισθάνετε...
θυμάμαι όταν ήρθαν στο χωριό μου οι Ουκρανές κλπ...
βρε όλοι μα όλοι λάκισαν από τα ετοιμόροπα...
λοιπόν θα μπω πλέον σε τρόλλευ και θα παρατηρήσω
κυκλοφορώ πάντα με μέσα μαζικής μεταφοράς...

Γουφ είπε...

τωρα ποια σε πικρανε παιδακι μου και τα γραφεις ολα αυτα... που να το ξερω....

ευτυχως λες Η ΜΕΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ετσι δεν θιγεις καμια προσωπικα διοτι ολες ειναι υπερανω του μεσου ορου

ΖΗΤΩ Η ΜΕΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!

ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΜΕΣΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΣΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΧΑΝΟΥΣ!

Γουφ είπε...

ζητω και η prozak Kαι ας μην ειναι μεση!

η γωνίες ειναι πιο νοστιμες

ιδιως οι ξεροψημενες

Λακων είπε...

@akrat Κάνω μια κοινωνιολογική προσέγγιση (καφενειακού επιπέδου) στο φαινόμενο ελληνίδα.
Τώρα αυτό με τα ετοιμμόροπα που είπες πολύ μου άρεσε χα,χα...!!

Λακων είπε...

@Γούφας Έχω πικραθεί Γούφα και εγώ όπως κάθε άνθρωπος στο παρελθόν αλλά εδώ πραγματικά γράφω αυτό που βλέπω.
Ίσως να κάνω και λάθος.
Σίγουρα όμως έχω πικραθεί με ένα πράγμα. Τόσους μετανάστες έχουμε.
Χάθηκε να φέρουν και καμιά Σουηδέζα ή Φινλανδέζa, Ολλανδέζα, Γερμανίδα κτλ;
Αλλά δεν έχουμε κράτος :P

Unknown είπε...

ποιο αχαριστο και αχρηστο πλασμα απο την νεο"ελληνιδα" (ρωμια) δεν υπαρχει σε αυτον τον κοσμο....σημερα η "ελληνιδα" που καμια σχεση δεν εχει με την αρχαια Ελληνιδα , το παιζει σεμνη αλλα ντυνετε σαν πορνη...κατηγοραει τον αντρα για απιστια αλλα η ποιο απιστη ειναι η ιδια η "ελληνιδα" σε ολο τον πλανητη μας...θεωρει οτι ο Ελληνας ειναι ο "πασας" στο σπιτι η ιδια ομως ουτε τα κορδονια της δεν ξερει να δενει....θεωρει κακο το οτι εχουμε υπογεννητικοτητα αλλα προτιμαει να κανει την ζωουλα της απο το να παντρευτει εναν Ελληνα και να κανει οικογενει....ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΟΙ "ελληνιδες" με λιγα λογια...προς ολους τους Ελληνες....κοιταξτε παληκαρια μου να ευτυχισεται και να κανεται οικογενειες εστω και με αλλοδαπες...απο τα ολοτελα που λενε καλη και η παναγιωτενα....τουλαχιστον ετσι δεν θα εκληψει ο πολιτισμος μας που ειναι χρησιμος σε μια παγκοσμια αχρηστη κοινωνια απληστων...και πρωτες οι νεο"ελληνιδες" σε αυτη την απληστια....με αγαπη , Προμηθεας...ο Ελλην αδελφος σας...

Λακων είπε...

@apofis Είμαι σε παύση του blog λόγω καλοκαιριού και τυχαία πέτυχα το σχόλιο σου.
Δυστυχώς συμφωνώ μαζί σου...
Μου έχει τύχει περίπτωση να ακούω νεαρα δεσποινίς να μη θέλει να κάνει παιδιά για να μη χαλάσει το σώμα της!!
Η πλάκα είναι πως δεν είχε και ωραίο σώμα.
Το ζήτημα βέβαια με τις αλλοδαπές είναι τι οικογένεια θα κάνεις...
Και αναφέρομαι σε αυτές που έχουν έρθει εδώ ως μετανάστες.
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Πάντως σε μεγάλο ποσοστό φταίμε και οι άντρες οι οποίοι πέφτουμε με τα μούτρα σε γυναίκες οι οποίες δεν αξίζουν απολύτως τίποτα!!

Ανώνυμος είπε...

Λακων γιατι δεν λες και για την ελεεινη κατασταση του νεοελληνα με την μπυροκοιλιτσα και το επικριτικο υφακι για την υποψια κυτταριτιδας η τα ψωμακια σε καποια γυναικα που θα περασει απο μπροστα του ενω ο ιδιος συνηθως ειναι κατηγορια ''καιαδας''?

Ενας ναΦτικός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ενας ναΦτικός είπε...

Ελληνάρες.... κατά τύχη μπήκα σ αυτό το blog και είδα ότι Ο Λακωνας άνοιξε το κουτί της Πανδώρας! Τώρα Όλες οι ελληνίδες θα βγάλουν την χολή τους τα κόμπλεξ τους λέγοντας διάφορα!
Η αλήθεια όμως δεν αλλάζει!
Η ελληνίδα είναι αμφισεξουαλική, ανοργασμική και κουβαλήσει ένα μισός για τον άνδρα.
Να βάλει σέξι εσώρουχα? Ψηλοτάκουνες γόβες? ΠΟΤΕ! Αν θέλει τέτοια να πάει στις παστρικιές!
Να του πει μια καλή κουβέντα να τα ανεβάσει το ηθικό? Μα τώρα έχουν ανάγκη οι άνδρες? Άσε που ο άνδρας μου είναι δεδομένος! Ότι του βάλω στο «πιάτο» το τρώει! Ας κάνει και αλλιώς αν του βασταει!

Να μην αναφερθώ για την εξωτερική της εμφάνιση γιατί μόλις έφαγα και θα....!
Είναι δε τόση η χολή που έχουν μέσα τους που αντί να δουν τις άλλες γυναίκες απ τα αλλά κράτη, και να βελτιώσουν τα χαλιά τους, κάνουν αναλύσεις, τόσο αστείες και εκτός πραγματικότητας, σαν και αυτές που διάβασα εδω μέσα!
Οι Βαλκάνιες, αγρότισσες, φτωχές πεινασμένες και γι αυτό είναι υποτακτικές! Την διάθεση μιας γυναίκας να κρατήσει ζωντανή τη σχέση της η ελληνίδα την θεώρει υποταγή! Για τέτοια χαλιά μιλάμε! Δε βλέπουν που τα διαζύγια είναι πολύ περισσότερα στην Ελλάδα απ ότι σε πολλά αλλά κράτη της Ε.Ε.
Λες και οι ελληνίδες είναι όλες με MBA και βάλε, πλούσιες και με εγκράτεια στο φαγητό. Όποιος έχει πάει σε δεξίωση με μπούφε,,, ξέρει τι τρώνε οι ελληνίδες!!!
Ευτυχώς έζησα πολλά χρόνια στο εξωτερικό και ... ξέρω.
Έτσι πληροφοριακά θα ήθελα να σας πω ότι όσο ζούσα εξω,,,δεν με αγάπησε καμία αγρότισσα, αλλά manager σε διεθνή οργανισμό,( κάποια άλλη ήταν γιατρός , καθηγήτρια πανεπιστήμιου) και όταν ερχόταν στο νησί δεν είχε ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα να κάνει μαζί μου αγροτικές και άλλες δουλείες. Έχετε ρε ελληνάρες δει πολλές χοντροκωλες έχιδνες να το κάνουν αυτό? Την αλήθεια πείτε μου!
Δεν με αγάπησε καμία που τελείωσε ένα υποβαθμισμένο σχολειό αλλά με 2 PHD και ΠΟΤΕ δεν μου το πέταξε σαν επιχείρημα σε κάποια διαφωνία που είχαμε. Όταν δε μιλούσα με άκουγε , και δεν περίμενε απλά πότε θα τελειώσω την φράση μου για να μου πει αυτό που απ την αρχή ήθελε! Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο σε διαφωνία με ελληνίδα? Την αλήθεια πείτε μου!


Αλλά εμένα μη με ακούτε! Εσείς κορίστα έτσι μ αυτά τα μυαλά συνεχίστε! Που θα πάει,,,, θα βάλει κάποτε μυαλό ο μέσος ελληνάρας που ακόμη σας ακούει αντί να σας φτύνει κατάμουτρα (για να μη σας ματιάσει βρε μη το πάρετε αλλιώς!!)

spiros είπε...

hi

spiros είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

ΜΕ ΛΕΝΕ ΣΠΥΡΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ,
ΕΧΩ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ.

1) ΟΣΟΣΝ ΑΦΟΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΙΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
2) ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ, ΒΕΛΓΙΔΕΣ, ΦΙΝΛΑΝΔΕΖΕΣ, ΣΟΥΗΔΕΖΕΣ, ΝΟΡΒΗΓΙΔΕΣ, ΔΑΝΕΖΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟΓΑΜΙΚΕΣ, ΣΕΒΟΝΤΑΣΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ, ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΔΕ ΝΤΥΝΟΝΤΑΙ ΑΙΣΧΡΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ, ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΕ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΝΑ ΦΛΕΡΤΑΡΟΥΝ ΜΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥΣ!!!!!!
ΟΙ ΜΠΑΣΜΕΝΟΙ ΤΟ ΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΛΥΣΤΑΚΙΣ!

3) Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΜΑΣΤ:
ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ, ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΙ ΑΜΑΞΙ, ΕΑΝ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΙΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ.
4) ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ, ΣΕ ΚΕΡΝΑΝΕ , ΣΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΔΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ, ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΠΟΛΥ, ΕΞΥΠΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΕΣ, ΑΡΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΑΚΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟΩ ΕΡΩΤΕΥΘΟΥΝ ΤΟ Ν ΑΓΑΣΠΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΔΩΡΑ, ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΟΛΛΛΑ ΤΑ ΣΖΕΤΙΚΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙ ΦΛΑΜΑΝΔΕΣ ΒΕΛΙΔΕΣ, ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΔΕΣ, ΑΥΣΤΡΙΚΕΣ, ΟΙ ΦΙΛΑΝΔΕΖΕΣ, ΟΙ ΝΟΡΒΗΓΙΔΕΣ, ΟΙ ΔΑΝΕΖΕΣ, ΟΙ ΚΑΝΑΔΕΖΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΓΥΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ!!!!!!!!!
ΤΑ ΚΑΜΑΚΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ!!
Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΡΟΔΟ, ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 50ΟΟ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΕΣ, ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ, ΓΕΡΜΑΝΙΔΕΣ, ΑΓΓΛΙΔΕΣ, ΑΥΣΤΡΙΑΚΕΣ.
ΛΙΓΕΣ ΧΩΡΙΣΑΝΕ1
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ, ΓΙΝΑΝΝΕ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΡΟΔΙΤΙΣΕΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΨΙΛΟΥ ΠΗΔΗΜΑ!!!
ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΩ.

ΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ,

ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣΕΧΟΥΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΕΣ, ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΡΑΣΜΟΥΣ ΠΑΡΤΥ ΟΠΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΘΗΝΑ , ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΙΤΑΛΙΑΝΟΥΣ, ΙΣΠΑΝΟΥΣ, ΓΑΛΛΟΥΣ.

ΤΑ ΚΑΜΜΑΚΙΑ ΤΑ ΧΟΥΝ ΔΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΜΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΥ, ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ!!

spiros είπε...

sΣΥΝΕΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΟΡΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΜΑΚΙ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ, ΠΧ
ΕΑΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ Ο ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ ΜΕ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΦΕΡΟ, ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΘΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΥΝΗΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!
ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ.
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΑΝ ΕΙΜΝΑΙ ΚΑΜΑΚΙ, ΘΑ ΧΤΥΠΗΔΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΛΛΑΝΔΕΖΑ , ΣΟΥΗΔΕΖΑ , ΔΑΝΕΖΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΚΤΛ!!!!!
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΟΙΤΑΝΕ ΜΟΝΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΚΑΙ ΤΣΕΠΗ!!!!
ΤΑ ΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!
ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΕΣ ΞΕΝΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΣ , ΤΙΣ ΦΛΕςΡΤΑΡΕΣ.

ΣΤΗ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΟΛΟΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΤΕΛΑΑ !!
ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ.
Α ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ:
WWW.MEMORIES.KRO.NL
EIΝΑΙ ΣΑΙΤ ΟΛΛΑΝΔΙΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΡΩΤΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΛΑΙΝΕ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ ΟΚ?

ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΩ, ΡΟΔΟ, ΚΡΗΤΗ, ΚΕΡΚΥΡΑ Η ΣΤΑ ΕΡΑΣΜΟΥΣ ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΟΥΕ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΑΝ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΕΣ, ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ ΚΤΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΕΡΜΥ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΝΤΑΡΑΒΕΡΙ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΜΕ ΜΑΥΡΟΥΣ!!!!!

ΤΑ ΛΕΜΕ

Λακων είπε...

Το Blog έχω μήνες να το ανανεώσω και βρήκα τα σχόλια σας τυχαία.
@melissadrinksrum Καταρχήν το πόστ έχει σκοπό να πειράξει και να προκαλέσει.
Δέχομαι το θέμα του μπυροκοιλιά που θέτεις. Αυτούς όμως δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τους επιλέξουν οι ελληνίδες ειδικά αν το πορτοφόλι τους είναι γεμάτο.
Και έχω δει πολλά τέτοια ζευγάρια...

Λακων είπε...

@Ενας ναΦτικός Ακριβώς ότι μου λες και εσύ μου έχουν μεταφέρει Έλληνες που έχουν σπουδάσει στο εξωτερικό. Ίσως αδικούμε πολλές αλλά επίσης πολλές ελληνίδες έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτή τη συμπεριφορά που περιγράφεις...
Το χοντρόκωλες έχιδνες όλα τα λεφτα lol

Λακων είπε...

@Spiros Χαίρομαι που με επιβεβαιώνεις. Και αυτά με το Ersasmus τα έχω δει.
Κάποιοι Κρητικοί πάντως έχουν την εντελώς αντίθετη άποψη για τις ξένες.
Ευηπόληπτος κάτοικος Χερσονήσου και σοβαρός άνθρωπος μου έλεγε πως οι ξένες έχουν πάρει τα καλύτερα παιδιά.
Είχε τύχει να πέσω και πάνω σε "προξενιό" με Ιρλανδέζα νύφη. Στεκόταν με πολύ σεβασμό στην πεθερά. Αν ήταν ελληνίδα...
Χρήσιμο και το site που έστειλες...
Αυτό με τις Ολλανδέζες δεν το ήξερα. Οτι είναι Εβραίες. Έιχα δει πολλές μελαμψές αλλά θεωρούσα πως θα είναι μίξεις με άτομα απο αποικίες.
Ότι και να είναι μιλάμε για πανέμορφα πλάσματα με εξαιρετικά κορμιά.