Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Περι Καιάδα. Στον πάτο του βαράθρου πάτωνει και το παραμύθι.

Κρανίο που βρέθηκε στον Καιάδα. Ανήκει σε άντρα
ηλικίας περίπου 25 ετών.



"Άδεια κεφάλια δεν πρέπει να πολεμά κανείς τον εχθρό τρέχοντας αλλά μένοντας και κρατώντας τη θέση του."

Απάντηση ανάπηρου Σπαρτιάτη σε κάποιους που τον παρατηρούσαν να ετοιμάζεται να πολεμήσει και γελούσαν.


Περί το 1905 ομάδα ξένων αρχαιολόγων (πιθανότατα Βρετανών) ξεκίνησε έρευνες στον Καιάδα. Τα ευρήματα (οστά) που βρέθηκαν στο βάραθρο οδήγησαν τους πνευματικά νεόπλουτους και επιστημονικά αδαείς, στο συμπέρασμα ότι οι Αρχαίοι Σπαρτιάτες για την διατήρηση της ευγονίας πετούσαν εντός του Καιάδα τα ανάπηρα και "άχρηστα" για αυτούς νεογέννητα.

Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε με την επιστημονικότατη μέθοδο του "πάρε μάτι-πες στο περίπου" αφού τα οστά τους φάνηκαν μικρά σε μέγεθος(!!!).

Η επιπόλαιη αυτή κρίση είχε ως αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα οι ημιμαθείς νεοέλληνες και όχι μόνο να εξακολουθούν να πιστεύουν αυτό το αστείο παραμύθι αλλά ακόμα χειρότερα όπως θα δούμε παρακάτω να εμπνεύσουν το Χίτλερ…

Το 1956 αξιολογήθηκαν και πάλι τα ευρήματα με τη μέθοδο του άνθρακος C14.

Το ίδιο ακολούθησε το 1982 αλλά και το 2003 από το τμήμα της Ιατρικής σχολής.

Τα αποτελέσματα ήταν ξεκάθαρα:

1)Το οστά όλα εντός Καιάδα προέρχονται από την εποχή της Αρχαίας Σπάρτης.

2)Όλα ανήκουν σε άτομα ηλικίας 18-40 ετών.

3) Μόνο ένα ανήκει σε παιδί και όχι βρέφος και εικάζεται πως έπεσε κατά λάθος μέσα.

4)Τα οστά είχαν κατάγματα κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είχαν θανατωθεί πριν τους ρίξουν στο βάραθρο.

5)Ορισμένα κρανία είχαν καρφωμένα πάνω τους αιχμές από βέλη πράγμα που μας δείχνει ξεκάθαρα πως πρόκειται για θύματα πολέμου.

6)Βρέθηκαν και οστά ζώων καθώς επίσης λυχνίες και σιδηρά δεσμά(αλυσίδες).


Κρανίο που βρέθηκε στον Καιάδα με

καρφωμένη εντός του αιχμή από βέλος.


Η ύπαρξη του Καιάδα ως μέρος απόθεσης ανάπηρων βρεφών αποκλείεται από το εξής γεγονός.

Ο Μέγας Αγησίλαος βασιλιάς της Σπάρτης ήταν ανάπηρος εκ γενετής…

Ενδεχομένως κάποιοι να ισχυριστούν πως δεν ρίχτηκε στον Καιάδα επειδή προοριζόταν για βασιλιάς. Κάτι τέτοιο όμως είναι αστείο αφού ένας λαός που ρίπτει σε βάραθρα τα ανάπηρα παιδιά δεν θα δεχόταν ποτέ να κυβερνηθεί από έναν χωλό.

Εκτός αυτού ο Αγησίλαος δεν προοριζόταν για βασιλιάς αλλά βρέθηκε σε αυτό το αξίωμα από σύμπτωση…

Ας μην ξεχνάμε επίσης πως ο εθνικός ποιητής της Αρχαίας Σπάρτης ο Τυρταίος ήταν τυφλός επίσης εκ γενετής…


"Και τίποτα να μην κάνω όλα και κάποια λεπίδα του εχθρού θα στομώσω με το σώμα μου."

(Απάντηση τυφλού Σπαρτιάτη σε κάποιον που τον προέτρεπε να μην πολεμήσει.)


Συμπερασματικά:

1) Ο Καιάδας ήταν ένα μέρος στο οποίο έρριπταν εγκληματίες ή νεκρούς πολέμου και σε καμία περίπτωση βρέφη.

2) Τέτοια βάραθρα υπήρχαν σε όλη την Αρχαία Ελλάδα. Στη Σπάρτη ονομάζοταν Καιάδας, βάραθρο ή όρυγμα στην Αθήνα και Κόρακες στη Θεσσαλία.

3) Ο Καιάδας στη Σπάρτη καταργήθηκε το 406 Π.Χ και σε αυτό δεν αποκλείεται να έπαιξαν ρόλο τα θρησκευτικά έθιμα.


Ευρήματα εντός του βαράθρου


Η μοναδική γραπτή αναφορά που έχουμε είναι από τον Πλούταρχο εκατονταετίες μετά (περίοδος μετά Χριστόν) όπου αναφέρει πως οι Αρχαίοι Σπαρτιάτες άφηναν στους Αποθέτες (και όχι στον Καιάδα) τα τερατόμορφα (και όχι ανάπηρα) νεογέννητα.

Το συγκεκριμένο μύθο ο Πλούταρχος τον αναφέρει για να παραδειγματίσει τους ανθρώπους της εποχής του ώστε και αυτοί να φέρονται όπως οι ένδοξοι Σπαρτιάτες και να μη ρίπτουν στους Καιάδες της εποχής τους (Ρωμαιοκρατία) τα ανεπιθύμητα παιδιά τα οποία φυσικά ήταν και υγιή αλλά νόθα….

Το πιθανότερο πάντως ήταν πως τελικά οι Αποθέτες ήταν ίδρυμα εντός ναού στον οποίο άφηναν τα τερατόμορφα παιδιά και αυτά μεγάλωναν με τη φροντίδα ιερέων.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΘΕΤΕΣ Η Ο ΚΑΙΑΔΑΣ ΝΑ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΥΤΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΙΑΔΑΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΥΓΙΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ.

Ας συνδέσουμε λίγο τώρα αυτή την ανάρτηση και την προηγούμενη. Πολλοί λοιπόν αναρωτήθηκαν τι ήθελε να μας πει ο ιδιόρρυθμος ΛΑΚΩΝ…

Ε, λοιπόν μια επιπόλαια επιστημονική ανακοίνωση του 1905 οδήγησε τον Αδόλφο Χίτλερ να θανατώσει εκατομμύρια Αθίγγανους και Εβραίους και να αιματοκυλήσει ολόκληρη την ανθρωπότητα..

Όπως ο ίδιος αναφέρει στο βιβλίο του "Ο Αγων μου" εμπνεύστηκε την Άρια Γερμανική φυλή από την Αρχαία Σπάρτη, τη φυλετική καθαρότητα της οποίας θαύμαζε και που επιτεύχθηκε με τον Καιάδα όπως νόμιζε. Την ίδια κοινωνική οργάνωση προσπάθησε να εφαρμόσει και στη Ναζιστική Γερμανία με παρόμοιες μεθόδους…

Για αυτό όταν κάνουμε επιστημονική έρευνα θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στο τι δημοσιεύουμε..


Ο Καιάδας στην Τρύπη Λακωνίας

Υγ1: Πρόσφατες γενετικές έρευνες έδειξαν πως οι σύγχρονοι Λάκωνες διαθέτουν το ισχυρότερο DNA από όλους τους Νεοέλληνες αφού εμφανίζουν και το μικρότερο ποσοστό ασθενειών κτλ.

Οι μπουρδολόγοι έσπευσαν να χτυπήσουν και πάλι λέγοντας πως αυτό οφείλεται στην γενετική καθαρότητα των Λακώνων και συνέδεσαν το γεγονός τον Καιάδα.

Φυσικά ως γνήσιοι ηλίθιοι δεν εξέτασαν παραμέτρους όπως τη διατροφή, το κλίμα ή το λιτό τρόπος ζωής.

Θα προέτρεπα όλους τους παραπάνω να διαβάσουν λίγο τις Απόψεις του νομοθέτη της Σπάρτης Λυκούργου. Ο ίδιος έδειξε στους Σπαρτιάτες πως δεν παίζει κανένα ρόλο η καταγωγή τους από τον Ηρακλή αλλά η αγωγή την οποία και εφάρμοσε.

Υγ2:Καιάδες λειτούργησαν επί Βυζαντίου όπου και πετούσαν τα ανεπιθύμητα βρέφη στα λεγόμενα Άντρα.


12 σχόλια:

vanessa είπε...

οι αστρονόμοι ενώ κάποτε έσκιζαν τα ιμάτιά τους για τον αριθμό των πλανητών, σήμερα αυτοανερούνται ξανά. Ίσως ένα προηγμένο τηλεσκόπιο του μέλλοντος τους αυτοανερέσει ξανά. Νομίζω πως είναι φανερή η αδυναμία του επιστήμονα μπροστά στο άγνωστο. Το ερώτημα είναι: μετά από μια ολόκληρη ζωή αφιερωμένη στην έρευνα, δημοσιοποιείς μια ανακάλυψη που κατά 99% στο μέλλον θα ανατραπεί; Νομίζω πως από τα λάθη μας εξελισσόμαστε και ο Χιτλερ σίγουρα θα έβρισκε άλλη πηγή για να γλυκάνει την παραζάλη του.

Λακων είπε...

Ειδικά στο τελευταίο συμφωνούμε απολύτως.
Προσωπικά με εκνευρίζει πολύ το "είμαστε αυθεντίες". Ειδικά στην Ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό που έχουν τελειώσει ανώτερες και ανώτατες σχολές μόνο αυθεντίες δεν είναι.

ΜΙΜΗ είπε...

Οτισμενα απο τα εργα μου είναι ωραία άλλα για να ριχτούν στο βάραθρο αλλά όχι στον Καιάδα.Εμαθα πάρα πολλά κι ενδιαφέροντα από το blog σου κυρίως ιστορικές ανακρίβιες που μας ακολουθούν ακόμη καιάλλα πολιτισμικά στοιχεία.Είσαι από τα ελάχιστα links που έβαλα στο blog μου και το έκανα με καμάρι και υπερηφάνεια για την ποιότητα σου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Ανέστης Μ. είπε...

Ενδιαφέροντα όλα αυτά. Χρήσιμες διευκρινίσεις που έχουν παραδόξως μείνει στην αφάνεια -φαίνεται μας αρέσει το προσωνύμιο της άρειας φυλής. Η μόνη αντίρρησή μου στο σημείο που λες ότι "ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΥΤΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ". Δεν είναι όμως βάρβαρο να φέρνεις στον κόσμο ένα παιδί και να μην μπορείς ή να μην ξέρεις πως να το μεγαλώσεις; Απλά και μόνο γιατί κάθε παιδί πρέπει να παίρνει τα βασικά εφόδια για να αναπτυχθεί και κάθε γονέας είναι υποχρεωμένος να τα διαθέτει.. Χαιρετώ και μπράβο και πάλι για τις πληροφορίες.

x-man είπε...

Την καλησπέρα μου.
Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση.
Δηλώνω εντυπωσιασμένος από την αρτιότητα της ανάρτησης και την πολύπλευρη πληροφόρηση που προσφέρεις.
Η κατάσταση δεν μου επιτρέπει βαθύτερο σχολιασμό. Προσπαθώ ακόμη να πνίξω την οργή.
Θα τα ξαναπούμε.

Λακων είπε...

@ΜΙΜΗ Τα έργα σου μόνο για πέταμα δεν είναι. Μου έκανε εντύπωση και το χαμηλό προφίλ που τηρείς στο ιστολόγιο σου. Με την πρώτη ευκαιρία θα σε βάλω σύνδεσμο. Όχι γιατί με έχεις εσύ αλλά επειδή η ωραία Ελλάδα πρέπει να προβάλλεται.

Λακων είπε...

@Ανέστης Ίσως και να μην έχεις άδικό.
Με έχει επηρρεάσει όμως μια προβολή που παρακολούθησα κάποτε με τη διαδικασία της έκτρωσης. Έβλεπες το σχηματισμένο μωρό ή ζωή να αντιστέκεται στη λαβίδα του γιατρού και τελικά να γίνεται κομμάτια απο αυτή. Περίπου έτσι είναι η διαδικασία και είχα σοκαριστεί.

Λακων είπε...

@ταχυδρομος Ty salonica

Λακων είπε...

@x-man Τι να πούμε; Μάλλον έχουμε εν ψυχρώ δολοφονία.
Το κλίμα ατιμωρησίας απο το βατοπέδι και τα σκάνδαλα εως προηγούμενους πυροολισμούς αστυνομικών όπλισε το χέρι του Ειδικού φρουρού.
Τίποτα το περίεργο. Έχουμε αυτό που μας αξίζει και ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.
(δεν εννοώ φυσικά τον αδικοχαμένο νεαρό αλλά την έκρηξη που ακολούθησε μετά.)

ΝΙΝΘΙΑ είπε...

Συγχαρητήρια. Παρακαλώ να μου επιτρέψεις να το αναρτήσω στο ιστολόγιό μου, ασφαλώς επωνύμως και με παραπομπή στη πηγή.
Συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρεις και χαίρομαι που δεν πέφτεις όπως άλλοι στην παγίδα περί "καθαρού" DNA. Επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι ο Αγησίλαος, χωλός εκ γενετής, ήταν ο δευτερότοκος γιός του Αρχιδάμου, άρα δεν προοριζόταν για βασιλιάς, και όχι μόνο δεν ρίχθηκε στον Καιάδα αλλά αντιθέτως θεωρήθηκε ικανός για τη σκληρή σπαρτιατική αγωγή.
Όσον αφορά τις αμβλώσεις, αλήθεια οι 500.000 αμβλώσεις που γίνονται στην Ελλάδα κάθε χρόνο αφορούν άρρωστα ή ανάπηρα έμβρυα ή απλώς ανεπιθύμητα; Ας μην γινόμαστε υποκριτές.

Λακων είπε...

Νίνθια φυσικά και μπορείς να το αναρτήσεις. Όπως θες ακόμα και διορθώνοντας το.
Υπάρχει μια μόνο έλλειψη στο κείμενο.
Έχω ακούσει για αναφορές του Πλάτωνα περι αποθετών αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάτι σε αρχαίο κείμενο.
Την "περίεργη" και ασαφή (και ίσως με μη σωστη απόδοση) αναφορά του Πλουτάρχου την βρήκα.

Unknown είπε...

Έχεις δίκιο με την ολοκληρωμένη ερευνα σου.Έτσι όπως τα λες ειναι.Όπως λέει και ο Ηροδοτος "όπως πάντα ένας Έλληνας νομίζει πως γνωρίζει.Αυτό το χαρακτηριστικό ξερολιασης το επιβεβαιώνουμε μέχρι και σημερα όπως και το αλλο χαρακτηριστικο που γράφει περί "αθανατης ελληνική συνεννόησης ".Πολλοι είναι αυτοί που γελάνε με τα λιοντάρια τα Υπερατλαντικά ταξίδια και την ιστορικοτητα της Οδυσσειας και της Ιλιάδας.Είναι οι ίδιοι που μαζί με τους Ευρωπαίους βασιζονται μονο στο φιλοσοφικο κειμενο του Πλατωνα "Φαίδων"για να μας αναδειξουν ως ενα τεραστιο gay bar αγνοώντας φυσικα την νομοθεσια του Σολωνος και του Λυκουργου της Αθηνας και της Σπαρτης αντιστοιχα περί του θεματος και της αντιμετωπισης των ατομων λιγο καλύτερα από δουλους.Παιζει να υποστηρίζουν πως οι Πελοποννησιοι αρχισαν και τον ομώνυμο πολεμο.Εμεις που ασκούμε κριτική στους παντες και τα παντα είμαστε σαφως λιγοτεροι.Δεν πρεπει να αρκούμαστε μονο στην κριτικη αλλα και στην αναδειξη και τη δημιουργια του νέου